Żadnych sensacji i spekulacji! Tylko fakty!

Dostawcy energii i gazu oddają pieniądze klientom!

Według serwisu BBC, aż 3 miliony mieszkańców Wielkiej Brytanii ma prawo do zwrotu nadpłaty z tytułu opłat za energię i gaz.
Refundacja, o której mowa,
dotyczy nadpłat powstałych w wyniku zmiany dostawcy energii/gazu i może wynieść nawet £50. Taka sytuacja bardzo często ma miejsce, gdy klient przeprowadza się, nie podając adresu nowego miejsca zamieszkania.





Dostawcy, którzy zostali zobowiązani przez Ofgem (organ nadzorujący sektor energetyki) do uregulowania należności, to: British Gas, EDF, SSE, Scottish Power, E.On i Npower. Prawo do ubiegania się o zwrot należnych pieniędzy ma ok. 3 milionów mieszkańców Anglii, Walii, Szkocji i Irlandii Północnej. Sprawdź, czy wśród nich jesteś i ty.



Jak ubiegać się o zwrot nadpłaty?
1. Odwiedź stronę www.myenergycredit.com.
2. Wybierz dostawcę, z którego usług korzystałeś w przeszłości
3. Zostaniesz przekierowany do strony dostawcy energii/gazu, aby wypełnić formularz kontaktowy. Podaj dane dotyczące poprzedniej umowy, tj. nazwisko i adres zamieszkania. Możesz zostać poproszony również o numer rachunku klienta lub termin kontraktu (w poszukiwaniu tych informacji przydadza się stare rachunki za energię). Podaj jak najwięcej informacji.
4. Teraz pozostaje ci już tylko czekać na odpowiedź. Jeśli tylko należą ci się jakieś pieniądze, zostaną zwrócone, bez względu na to jak dawno podpisywałeś umowę z dostawcą.

Źródło: BBC

Czytaj więcej:
Jak ograniczyć zużycie gazu i prądu? Pytania, na które zawsze chciałeś znać odpowiedź!



Znalazłeś przydatną informację? Podziel się!